Dag 1 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Madrid 2015 - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Madrid 2015 - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Madrid

19 April 2015 | Spanje, Madrid

Om 05:30 verzamelen wij op Schiphol. De groep is compleet dus de stedenreis kan gaan beginnen. De vlucht verloopt vlekkenloos. Om 09:15 zet de piloot het vliegtuig aan de grond in Madrid. Op het vliegveld staat onze bus al klaar en kunnen we richting ons hotel vertrekken. Aangekomen bij het hotel kunnen wij onze kamers nog niet in. Er wordt besloten om met een korte wandeling kennis te gaan maken met de stad. Na een korte lunch zetten wij onze wandeling voort waarna we eindigen in het park waar iedereen de tijd krijgt om bij te komen van de reis. Velen kiezen er voor om enkele zonnestralen mee te pakken op één van de vele grasvelden in het park. Na te zijn bijgekomen gaan we naar het hotel om in te checken. Nadat iedereen de mogelijkheid heeft gehad om zich op te frissen staat er een vrije middag/avond op het programma. De studenten verspreiden zich in de nabije omgeving van het hotel, om op een voor Spaanse begrippen vroeg tijdstip, een hapje te gaan eten. Hierna duiken enkele studenten nog enkele Spaanse kroegen in om zich te vegrijpen aan alcoholische versnaperingen. Door de lange dag duikt het merendeel tijdig zijn of haar bed in om de volgende ochtend fris en fruitig te kunnen verschijnen aan het ontbijt. Op dag 2 brengen wij een bezoek aan de universiteit en maken wij een uitgebreide stadswandeling.

Het weer deze dsg: 21 graden met een heerlijk zonnetje.